۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۴۶

۹ و ۱۰ آبان ماه؛

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ارومیه - جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» ۹ تا ۱۰ آبان ماه امسال با حضور ۶۴ گردان بسیجی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه شهدای آذربایجان غربی، سردار اللهوردی داداش زاده در خصوص جزییات این رزمایش با بیان اینکه این رزمایش با هدف آمادگی و اقتدار نیروهای بسیج استان برگزار می شود افزود: این رزمایش در سه محور دفاعی، امنیتی و امدادی به مدت دو روز در ارومیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: بسیجیان روز پنجشنبه ١٠ آبان درحوزه‌ها و گردان‌ها تجمع کرده و به محله‌های اردوگاه اعزام خواهند شد و روز دوم در صبحگاه مشترک و نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

سردار داداش زاده اظهار داشت: مردمی کردن دفاع پایان ناپذیر و تقویت بنیه رزم نیروهای بسیجی، نمایش اقتدار و ارتقای آمادگی های گردان ها و ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر اعضای گردان ها با سایر سازمان ها از اهداف این رزمایش است.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: فعالیت جمعی گردان‌های بیت المقدس و کوثر و مردمی کردن دفاع از دیگر اهداف این رزمایش به شمار می رود.

سردار داداش زاده با اشاره به اینکه فراخوانی یگانی در این رزمایش در راستای حفظ انسجام گردان‌ها بوده، اضافه کرد: ایجاد امنیتی که موجب آرامش مردم و موجب یاس ضد انقلاب باشد از سایر اهداف برگزاری این رزمایش است.

کد خبر 4758357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha